პრეზენტაცია პედსაბჭოს სხდომაზე
თემა: ეროვნული კონფერენცია
http://share.ge/?d=55F9D7032
პროფგანვითარების გეგმა
პროფესიული განვითარების გეგმა
მასწავლებელი: თამარ დუჩიძე
სკოლა: სსიპ ქალაქ რუსთავის №6 საჯარო სკოლა
საწავლების საგანი: მათემატიკა
გემის მოქმედების ვადა: სექტემბერი,2011 წ - მაისი, 2015 წ
პროფესიული
განვითარების პრიორიტეტები
|
განმაპირობებელი
გარემოებები
|
||||
1. გავეცნო და დავეუფლო სწავლებისა და შეფასების ეფექტურ სტრატეგიებს
|
მოსწავლეთა საჭიროებები;
მასწავლებლის საჭიროებები;
ესგ-ის და მასწავლებლის სტანდარტის მოთხოვნები.
|
||||
2. კოლეგებთან თანამშრომლობა
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების საჭიროება;
სკოლის კულტურის შექმნა
|
||||
3. ისტ-ის გამოყენება
|
მოსწავლეთა საჭიროებები;
მასწავლებლის საჭიროებები;
ესგ-ის და მასწავლებლის სტანდარტის მოთხოვნები.
|
||||
პროფესიული
განვითარების მიზანი 1. გავეცნო და დავეუფლო
სწავლებისა და შეფასების ეფექტურ სტრატეგიებს
( ჯერ - ზოგადად, შემდეგ კონკრეტულად).
|
|||||
მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტი:
9.სწავლების სტრატეგია და მეთოდები
მასწავლებელს შეუძლია სწავლების სხვადასხვა მეთოდისა და სტრატეგიის გამოყენება
თითოეული მოსწავლის ეფექტიანი სწავლისა და წინსვლისათვის.
|
მოსალოდნელი
შედეგები
ეფექტური სტრატეგიების ფლობა და სწორად გამოყენება დამეხმარება გაკვეთილის
მიზნის განხორციელებაში
|
დასაბუთება
ტრენინგების ცნობები;
გაკვეთილის გეგმა "ხარისხი", იხ. ელ. პორტფოლიო
http://tamar571.blogspot.com
|
|||
მიზნის შესაბამისი
საქმიანობები:
|
|||||
აქტივობა
|
განხორციელების
ვადები
|
საქმიანობის
ხანგრძლივობა
|
|||
1.1. დავესწრები
ტრენინგს: "პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართული მასწავლებლების მიერ არჩეული
აქტივობების ეფექტურად გამოყენების სტრატეგიები".
|
13 ოქტომბერი, 2012 წ.
|
5 სთ
|
|||
1.2. დავესწრები ტრენინგს:
"სწავლებისა და შეფასების ეფექტური სტრატეგიები"
|
4.05,
9.05, 17.05, 18.05.
2014 წ
|
20 სთ
|
|||
1.3. ჩავატარებ სამფაზიან გაკვეთილს თემაზე: "ხარისხი. რიცხვების ჩაწერის სხვადასხვა წესი".
|
25 ნოემბერი, 2014 წ.
|
3 გაკვეთილი
|
|||
პროფესიული
განვითარების მიზანი 2. მათემატიკის სწავლების
კონსტრუქტივისტული მეთოდის შესწავლა.
|
|||||
ესგ, მუხლი
31. მოსწავლეზე ორიენტირებული მიდგომა
3. სწავლა არის ცოდნის აგების პროცესი, რომელშიც მოსწავლე აქტიურად არის
ჩართული და რომელიც ეფუძნება მოსწავლის არსებულ ცოდნას, გამოცდილებას და შეხედულებებს.
|
მოსალოდნელი
შედეგები:
ü გავეცნობი
მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების საფუძვლებს;
ü გავიღრმავებ
კონსტრუქტივისტული სწავლების მეთოდის ცოდნას;
ü შევისწავლი საკითხის სწავლების სამფაზიან მოდელს;
ü განვივითარებ კონსტრუქტივისტული აქტივობების დაგეგმვისა
და წარმართვის უნარ-ჩვევებს;
ü მოსწავლეები იქნებიან მოტივირებულნი, ააგებენ ახალ
ცოდნას, მიეჩვევიან აზროვნებას.
|
დასაბუთება:
1.ჩატარებული გაკვეთილის გეგმა-კონსპექტი; გაკვეთილის თემა: ფართობი
(მხოლოდ ცნება), 5 კლ.
იხ. http://tamar571.blogspot.com
2.გაკვეთილზე დაკვირვების ფორმა.
|
|||
მიზნის შესაბამისი
საქმიანობები:
|
|||||
აქტივობა
|
განხორციელების
ვადები
|
საქმიანობის
ხანგრძლივობა
|
|||
დავესწარები საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტის (G-PRIED) ტრენინგს:
"მათემატიკის სწავლების კონსტრუქტივისტული მეთოდი";
|
2014 წ
|
ორი დღე,
12 სთ
|
|||
ჩავატარებ სამოდელო გაკვეთილს თემაზე "ფართობი"(მხოლოდ ცნება)
|
95 წთ
|
||||
პროფესიული
განვითარების მიზანი 3: მათემატიკის დიფერენცირებული
სწავლების შესწავლა
|
|||||
მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტი:
9.სწავლების სტრატეგია და მეთოდები
ბ) მასწავლებელი ავლენს სწავლების იმ მეთოდების ცოდნას, რომელიც დაეხმარება
ყველა მოსწავლეს შესაძლებლობების მაქსიმალურ გამოვლენასა და სასწავლო მიზნების მიღწევაში.
ესგ. მუხლი 31. მოსწავლეზე ორიენტირებული მიდგომა.
1. ყველა მოსწავლე არის უნიკალური და განსხვავებული
თავისი ინდივიდუალური ფიზიკური და ფსიქიკური მახასიათებლებით, ნიჭით, ემოციებით,
ინტერესებით, აკადემიური საჭიროებებით
და სწავლის სტილით, რაც გათვალისწინებულ უნდა იქნას სწავლა-სწავლების
დროს.
|
მოსალოდნელი
შედეგები:
Ø გავმიჯნავ
დიფერენცირებულ და ინდივიდუალურ სწავლებას;
Ø გავიაზრებ
მოსწავლის მზაობაზე დაფუძნებული დიფერენცირების არსს;
Ø გავარკვევი
შინაარსის, პროცესისა და პროდუქტის დიფერენცირების თავისებურებებში;
Ø მოსწავლეები
მიიღებენ მათ საჭიროებებსა და ძლიერ მხარეებზე მორგებულ გაკვეთილებს-
ისინი შეძლებენ
მათი ცოდნისა და უნარების შესაბამისი ინდივიდუალური დავალებების შესრულებას.
|
დასაბუთება:
1.ჩატარებული გაკვეთილის გეგმა-კონსპექტი; გაკვეთილის თემა: ფართობი
(მხოლოდ ცნება), 5 კლ.
2.გაკვეთილზე დაკვირვების ფორმა.
|
|||
მიზნის შესაბამისი
საქმიანობები:
|
|||||
აქტივობა
|
განხორციელების
ვადები
|
საქმიანობის
ხანგრძლივობა
|
|||
დავესწარები საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტის (G-PRIED) ტრენინგს:
"მათემატიკის დიფერენცირებული სწავლება";
|
2014 წ
|
2 დღე
12 სთ
|
|||
ჩავატარებ სამოდელო გაკვეთილს, თემაზე ფართობი"(მხოლოდ ცნება),
მე-5 კლ.
|
15 მაისი, 2015 წ
|
95 წთ
|
|||
პროფესიული
განვითარების მიზანი 4: პროექტმეთოდის გამოყენება
სწავლებაში.
|
|||||
მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტი:
9.სწავლების სტრატეგია და მეთოდები
გ) მასწავლებელმა იცის, როგორ გამოიყენოს სწავლების
პროცესში სხვადასხვა მეთოდი მოსწავლეებში შემეცნებითი და სოციალური უნარების გასავითარებლად.
ესგ.
მუხლი 48. ეროვნული სასწავლო გეგმის პრიორიტეტული გამჭოლი კომპეტენციები.
ეროვნული სასწავლო გეგმა გამოყოფს ცხრა პრიორიტეტულ გამჭოლ კომპეტენციას,
რომელთა ფლობა გადამწვეტია თანამედროვე სამყაროში თვითრეალიზებისა და სათანადო ადგილის
დამკვიდრებისათვის.
|
მოსალოდნელი
შედეგები:
მოსწავლეები შეიძენენ :
- ცოდნას და უნარებს მათემატიკაში;
- 21-ე საუკუნისათვის აქტუალურ ისეთ უნარებს,
როგორიცაა: თანამშრომლობა, პრობლემების მოგვარება, კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება,
გადაწყვეტილების მიღება, შემწყნარებლობა, სხვისი უფლებების პატივისცემა, ურთიერთდახმარება,
იყენებენ კომპიუტერს, ციფრულ აპარატს
|
დასაბუთება:
1. ტრენინგების ცნობები;
2. ერთ-ერთი პროექტი: "ოთახის მზის სხივებით განათებულობის ხარისხის განსაზღვრა
და მზის სხივების ზემოქმედება ადამიანის ჯანმრთელობაზე".
იხ. "პროექტები"
http://tamar571.blogspot.com
3. შემაჯამებელი
პროექტ-გაკვეთილი - ვიქტორინა "ეტალონი"-ის მასალები.
იხ."რესურსები"
.
http://tamar571.blogspot.com
|
|||
მიზნის შესაბამისი
საქმიანობები:
|
|||||
აქტივობა
|
განხორციელების
ვადები
|
საქმიანობის
ხანგრძლივობა
|
|||
დავესწრები ტრენინგს:
"როგორ ვიმუშაოთ პედაგოგიურ კვლევებზე და სასწავლო პროექტებზე"
|
24, 25, 26, 27 ნოემბერი, 2012 წ
|
16 სთ
|
|||
ვამუშავებ მოსწავლეებს პროექტებზე
|
14.02.2013 – 25.02.2013
|
12 დღე
|
|||
დავესწრები ტრენინგს:
ინტელის ძირითადი კურსი "პროექტზე დაფუძნებული სწავლება და ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების ინტეგრირება".
|
25.01, 26.01,
1.02, 2.02,
9.02,
15.02, 16.02, 17.02.
2014 წ
|
36 სთ
|
|||
შემაჯამებელი პროექტ-გაკვეთილი - ვიქტორინა "ეტალონი", 5ა,
5ბ კლ
|
მაისი, 2015 წ
|
2 სთ
|
|||
პროფესიული
განვითარების მიზანი 5: სსმ მოსწავლეებთან
მუშაობა
|
|||||
მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტი:
მუხლი 5. სასწავლო გარემო
ბ) მასწავლებელი იცნობს ინკლუზიური განათლების პრინციპებს
და იყენებს მათ საკუთარი პრაქტიკის დაგეგმვასა და განხორციელებაში.
|
მოსალოდნელი
შედეგები:
სსმ მოსწავლე მიიღებს უსაფრთხო,ეფექტურ, ორგანიზებულ და კეთილგანწყობილ
სასწავლო გარემოს.
|
დასაბუთება
1.ტრენინგების ცნობები;
2. სსმ მოსწავლის ისგ
იხ.
http://tamar571.blogspot.com
|
|||
მიზნის შესაბამისი
საქმიანობები:
|
|||||
აქტივობა
|
განხორციელების
ვადები
|
საქმიანობის
ხანგრძლივობა
|
|||
სპეციალისტების მიერ ჩატარებული ლექცია-სემინარების მოსმენა;
|
იანვარი 2012 წ ,
|
3 დღე
|
|||
სპეციალური ლიტერატურის დამოუკიდებლად გაცნობა;
|
სისტემატურად
|
||||
ურთიერთობა და კონსულტაციები სპეცმასწავლებელთან
|
სისტემატურად
|
||||
პროფესიული
განვითარების მიზანი 6: ისტ-ის გამოყენება
სწავლების პროცესში
|
|||||
მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტი:
მუხლი 5. სასწავლო გარემო
ნ) მასწავლებელს შეუძლია ისტ-ის გამოყენება საგნის ეფექტურად სწავლების
მიზნით.
|
მოსალოდნელი
შედეგები:
·
მოსწავლეები გახდებიან მეტად მოტივირებულნი;
·
განსახილველი მასალა გახდება უფრო თვალსაჩინო;
·
ამაღლდება მოსწავლეთა ციფრული წიგნიერების დონე;
·
მოსწავლეებს განუვითარდებათ კრიტიკული აზროვნება (
მოძიებული ინფორმაციის "გაფილტვრისას")
|
დასაბუთება
·
შემაჯამებელი პროექტ-გაკვეთილი - ვიქტორინა
"ეტალონი", 5ა, 5ბ კლ; ელ. მისამართი http://share.ge/?d=55F833632
·
სლაიდშოუ გაკვეთილისათვის "დრო"; ელ.მისამართი
http://share.ge/?d=55F97D1D2
·
სლაიდშოუ გაკვეთილისათვის "საკოორდინატო ბადე";
ელ. მისამართი
http://share.ge/?d=55F97D8E2
|
|||
მიზნის შესაბამისი
საქმიანობები:
|
|||||
აქტივობა
|
განხორციელების
ვადები
|
საქმიანობის
ხანგრძლივობა
|
|||
ციფრული ობიექტების შექმნა;
|
საჭირო შემთხვევებში
|
||||
საჭირო ინფორმაციის მოძიება.
|
საჭირო შემთხვევებში
|
||||
პროფესიული
განვითარების მიზანი 7: კოლეგებთან თანამშრომლობა
|
|||||
მუხლი 10. კოლეგებთან ურთიერთობა.
მასწავლებელმა იცის კოლეგებთან ეფექტური თანამშრომლობითი
ურთიერთობის ფორმები
|
მოსალოდნელი
შედეგები:
განვითარდება ჩემი და კოლეგების პროფესიული ცოდნა და უნარ-ჩვევები;
გაუმჯობესდება მოსწავლეთა სწავლა.
|
დასაბუთება
1.ტრენინგის ცნობა;
2.ელექტრონული პორტფოლიო, მისამართი
http://tamar571.blogspot.com
|
|||
მიზნის შესაბამისი
საქმიანობები:
|
|||||
აქტივობა
|
განხორციელების
ვადები
|
საქმიანობის
ხანგრძლივობა
|
|||
7.1. დავესწრები ტრენინგს: "სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარება".
|
1, 2, 8, 15, 16, 22, 23, 29 ივნისი,2013 წ.
|
32 სთ
|
|||
7.2. მონაწილეობას მივიღებ სკოლაში პროფესიული განვითარების ჯგუფის მუშაობაში
|
|||||
7.3. დავნერგავ "კრიტიკული მეგობრის ინსტიტუტს" პრაქტიკაში.
|
საჭირო შემთხვევებში
|
||||
7.4.მონაწილეობას მივიღებ პედაგოგთა კონფერენციებში
|
23-25 დეკემბერი, 2013 წ
|
3 დღე
|
|||
7.5. გავაკეთებ პრეზენტაციას პედსაბჭოს სხდომაზე კონფერენციის შესახებ
|
21 იანვარი, 2014
|
1 სთ
|
|||
7.6. შევქმნი ჩემს ელექტრონულ პორტფოლიოს მისამარ თზე
http://tamar571.blogspot.com |
|||||
No comments:
Post a Comment